اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فارس من| آب لالجین مشکلی ندارد/ سختی آب بالاست که مشکلی ایجاد نمی‌کند

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آب لالجین مشکلی ندارد و دائما توسط مرکز بهداشت و آزمایشگاه آب آبفا کنترل می‌شود، گفت: مقداری سختی آب در این منطقه بالاست که البته مشکلی برای سلامتی افراد ایجاد نمی‌کند.

فارس من| آب لالجین مشکلی ندارد/ سختی آب بالاست که مشکلی ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، "به مشکلات شهر لالجین استان همدان، کمبودها و وضعیت آب شرب این شهر رسیدگی شود" عنوان سوژه‌ای است که در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت شده است.

معاون بهره‌برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آب لالجین مشکلی ندارد اظهار کرد: در لالجین نه قطعی آبی وجود دارد و به لحاظ کیفیت نیز مشکلی گزارش نشده است.

حمیدرضا نیکداد عنوان کرد: آب لالجین آهکی نیست بلکه تنها مقداری سختی آن بالاست که این مسئله نیز کاملا مطابق استاندارد است و مشکلی برای سلامتی افراد ایجاد نمی‌کند.

وی اضافه کرد: آب این شهر نیز به صورت دائم توسط آزمایشگاه آب مرکز بهداشت و شرکت آبفا کنترل می‌شود و تاکنون گزارشی ناشی از بی‌کیفیتی آب اعلام نشده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول